Halloween Stuff.

Go down

Halloween Stuff.

Post  allygurl on Fri Sep 18, 2009 4:56 pm

Hey ya'll! Welcome to the HALLOWEEN edition of icons and sigs. Until Halloween I will be posting Halloween avatars and sigs. I Will start with playing around with pictures! Oh and did I mention this is all of GLORIANA, of course? LOL! I Hope you all like it! Like I've been doing I will continue to edit my post until October 31st. Rachel, blonde? Chey, pink? lol guys scary! but still oh so cute!























Last edited by allygurl on Wed Nov 04, 2009 4:38 pm; edited 5 times in total

_________________

Hey! Like my avatar? More @ http://glorianafans.com/icon/ pick one! Very Happy
avatar
allygurl
How Far Do You Wanna Go?
How Far Do You Wanna Go?

Posts : 79
Join date : 2009-01-28
Age : 27

View user profile

Back to top Go down

Re: Halloween Stuff.

Post  Lauren on Fri Sep 18, 2009 7:31 pm

lmao so funny! this'll be fun
avatar
Lauren
Admin

Posts : 309
Join date : 2009-01-26
Age : 29

View user profile http://www.glorianafans.com

Back to top Go down

Re: Halloween Stuff.

Post  allygurl on Fri Sep 18, 2009 8:22 pm

Lauren wrote:lmao so funny! this'll be fun
I was laughing really hard making them! This will be fun! Hopefully all us Gloriana
fans can enjoy some of our halloween with them this way!

_________________

Hey! Like my avatar? More @ http://glorianafans.com/icon/ pick one! Very Happy
avatar
allygurl
How Far Do You Wanna Go?
How Far Do You Wanna Go?

Posts : 79
Join date : 2009-01-28
Age : 27

View user profile

Back to top Go down

Re: Halloween Stuff.

Post  Tiffany13 on Tue Sep 29, 2009 6:14 pm

haha those are coool!
avatar
Tiffany13
The Day Has Come
The Day Has Come

Posts : 419
Join date : 2009-07-20
Age : 24
Location : Ohio

View user profile https://www.youtube.com/Swiftfan4life

Back to top Go down

Re: Halloween Stuff.

Post  allygurl on Wed Oct 07, 2009 1:39 pm

Glorianafan4life wrote:haha those are coool!
haha glad you think so! Very Happy

_________________

Hey! Like my avatar? More @ http://glorianafans.com/icon/ pick one! Very Happy
avatar
allygurl
How Far Do You Wanna Go?
How Far Do You Wanna Go?

Posts : 79
Join date : 2009-01-28
Age : 27

View user profile

Back to top Go down

Re: Halloween Stuff.

Post  Tiffany13 on Wed Oct 07, 2009 4:19 pm

haha Rachel as a Blonde!! I think she looks good with blonde hair too! And Cheyenne with pink hair, lol! Great job on them!
avatar
Tiffany13
The Day Has Come
The Day Has Come

Posts : 419
Join date : 2009-07-20
Age : 24
Location : Ohio

View user profile https://www.youtube.com/Swiftfan4life

Back to top Go down

Re: Halloween Stuff.

Post  jewel1124 on Wed Oct 14, 2009 6:49 am

FREAKYYYY. I like Cheyenne's !!!
avatar
jewel1124
Beautiful Glory
Beautiful Glory

Posts : 129
Join date : 2009-07-21
Age : 23

View user profile

Back to top Go down

Re: Halloween Stuff.

Post  Lauren on Wed Oct 14, 2009 9:36 am

the ironic part is rachel did used to have blonde hair!
avatar
Lauren
Admin

Posts : 309
Join date : 2009-01-26
Age : 29

View user profile http://www.glorianafans.com

Back to top Go down

Re: Halloween Stuff.

Post  allygurl on Wed Oct 14, 2009 9:58 am

Lauren wrote:the ironic part is rachel did used to have blonde hair!
no wayyy!!? really? Did it naturally go dark or what? omg! I had no idea!

_________________

Hey! Like my avatar? More @ http://glorianafans.com/icon/ pick one! Very Happy
avatar
allygurl
How Far Do You Wanna Go?
How Far Do You Wanna Go?

Posts : 79
Join date : 2009-01-28
Age : 27

View user profile

Back to top Go down

Re: Halloween Stuff.

Post  Lauren on Wed Oct 14, 2009 11:26 pm

i'm pretty sure she just died it blonde during her high school years then went back to brown
avatar
Lauren
Admin

Posts : 309
Join date : 2009-01-26
Age : 29

View user profile http://www.glorianafans.com

Back to top Go down

Re: Halloween Stuff.

Post  Tiffany13 on Thu Oct 15, 2009 9:10 pm

Lauren wrote:i'm pretty sure she just died it blonde during her high school years then went back to brown
haha! I didnt know that! Thats so cool. lol Thanks for the info!
avatar
Tiffany13
The Day Has Come
The Day Has Come

Posts : 419
Join date : 2009-07-20
Age : 24
Location : Ohio

View user profile https://www.youtube.com/Swiftfan4life

Back to top Go down

Re: Halloween Stuff.

Post  apac07 on Sun Oct 18, 2009 11:16 pm

Lauren wrote:the ironic part is rachel did used to have blonde hair!

Wow ... really?! That's cool ... I didn't know that.

OH! And the Halloween pics are cool. Kinda freaky ... but rad. Cool
avatar
apac07
How Far Do You Wanna Go?
How Far Do You Wanna Go?

Posts : 50
Join date : 2009-08-26
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Halloween Stuff.

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum